Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Τέταρτη «Χρυσή Μπάλα» για τον Λιονέλ Μέσι




ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΤΗΣ FIFA ΚΑΙ ΤΟ 2012
Σε μια λαμπερή βραδιά ο Λιονέλ Μέσι και ο Βιθέντελ Ντελ Μποσκε βραβεύτηκαν από την FIFA, με τον Αργεντινό να κατακτά την «Χρυσή Μπάλα» για τέταρτη φορά και να γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιριστής που το καταφέρνει.
Το τελευταίο βραβείο της βραδιάς δεν επιφύλαξε εκπλήξεις με τον σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα να λαμβάνει το βραβείο του από τον Φάμπιο Καναβάρο και συγκινημένος να δηλώνει τα ακόλουθα: «Για να πω την αλήθεια είναι απίστευτο που πήρα για τέταρτή φορά την "Χρυσή Μπάλα". Είμαι πολύ περήφανος...
Ήταν μεγάλη τιμή για μένα να είμαι υποψήφιος μαζί με τον Ινιέστα. Ευχαριστώ όλους του συμπαίκτες μου στην Μπαρτσελόνα και στην Εθνική. Είμαι αγχωμένος να πω την αλήθεια. Ευχαριστώ την σύζυγο μου και τον γιο μου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μου έχει δώσει ο Θεός και τον ευχαριστώ».
 ethnos.gr

0 σχόλια: