Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Το χρειάζομαι αυτό το ΧΑΣΤΟΥΚΙ!!!!!!!!!!!!! βιντεο


Το χρειάζομαι αυτό το ... ΧΑΣΤΟΥΚΙ! 
Το χρειάζομαι κάθε φορά που λυγίζω, που νοιώθω αδύναμη... κάθε φορά που δυσκολεύομαι να ταξειδέψω μέσα μου...
Το χρειάζομαι αυτό το ΧΑΣΤΟΥΚΙ, για να γίνω καλλίτερη... για να μπορώ να δοξάζω τον Θεό... για να μπορώ ν' απλώνω το χέρι στον πιο αδύναμο από μένα, με αγάπη και όχι με καλυμμένη "φιλανθρωπία"...  για να μπορώ να κάνω την κάθε μου ανάσα, ανάσα πραγματικής ζωής και όχι MATRIX..

Το χρειάζομαι αυτό το ΧΑΣΤΟΥΚΙ, για να μπορέσω να σταθώ με θάρρος, απέναντι στον χειρότερο εχθρό μου, που είναι το ..."ΕΓΩ" μου...
 Το χρειάζομαι αυτό το ΧΑΣΤΟΥΚΙ, για να μπορώ να λέω στον εαυτό μου.. "Πόπη, ΜΠΟΡΕΙΣ"...
Το χρειάζομαι αυτό το ΧΑΣΤΟΥΚΙ, για να μπορέσω να κρατήσω στα χέρια μου, μια καρδιά..... από σκόνη.... 

Δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω δει αυτό το βίντεο.... πριν λίγο, μου  το έστειλε κάποιος άγνωστος αναγνώστης... τον ευχαριστώ.
Θα σας πρότεινα να το δειτε... αν θέλετε, φυσικά... ξέρετε, δεν είναι από τα βίντεο εκείνα που σε κάνουν να γελάς... από κείνα τα βίντεο που κάθεσαι αραχτός στον καναπέ σου και τα παρακολουθείς... ξέρετε... μ' ένα "Άρλεκιν" ξεχνιέσαι....

Είναι από αυτά, που σε βάζουν αντιμέτωπο με τον χειρότερο εαυτό σου... 
με την σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού σου.... είναι αυτή που όλοι έχουμε, μα δύσκολα την παραδεχόμαστε...

Αν το αντέχετε, δείτε το...αλλιώς προσπεράστε το.... η  matrix ζωή μας, είναι τόσο ... ωραία, άλλωστε... γιατί να την στραπατσάρουμε με τα .. δύσκολα...
 Πόπη
attikanea

0 σχόλια: