Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΠαρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013
Μόνο στη Σουηδία συμβαίνουν αυτά!!!!
Μόνο στη Σουηδία θα μπορούσε να συμβεί αυτό, μία χώρα που έχει θέσει το «Vision Zero» σαν στόχο στα τροχαία δυστυχήματα, τον εκμηδενισμό τους.
Πώς έχει η ιστορία:...
Περιπολικό (Saab 9-5 Aero) έχει όρεξη για καταδίωξη. Εντοπίζει μοτοσυκλετιστές και ένας ανοίγει το γκάζι να διαφύγει. Το περιπολικό ξεκινά καταδίωξη και ο μοτοσυκλετιστής (Yamaha R1 -01) δεν μπορεί περιέργως να αποσπαστεί.
Περιπολικό (Saab 9-5 Aero) έχει όρεξη για καταδίωξη. Εντοπίζει μοτοσυκλετιστές και ένας ανοίγει το γκάζι να διαφύγει. Το περιπολικό ξεκινά καταδίωξη και ο μοτοσυκλετιστής (Yamaha R1 -01) δεν μπορεί περιέργως να αποσπαστεί.
Μετά την σχετική αναγνώριση μέσω
ασυρμάτου, έρχεται το σήμα από τα κεντρικά να σταματήσει την καταδίωξη.
Προφανώς ώστε να αποφευχθεί η πτώση του μοτοσυκλετιστή. Ο οδηγός του
περιπολικού δεν υπακούει και ...η συνέχεια επί της οθόνης....
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι τελικά την κλήση και το πρόστιμο το πλήρωσε ο αστυνομικός: 19.000 σουηδικές κορώνες ή 2.000 € πλήρωσε για ανυπακοή στην εντολή να σταματήσει την καταδίωξη. Επίσης έκλεισε το δρόμο στο μοτοσυκλετιστή με κίνδυνο να προκαλέσει την πτώση του, χωρίς να έχει λάβει εντολή να το πράξει.
Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν «απασχολούσε» τις Αρχές και κυρίως το γεγονός ότι δεν μπορούσε να ξεφύγει από ένα περιπολικό έδειχνε με σαφήνεια την οδηγική του απειρία. Επομένως, ο κίνδυνος πτώσης του και τραυματισμού του ήταν αυξημένος.
Στη Σουηδία αυτά, επαναλαμβάνουμε...
mynews.gr
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι τελικά την κλήση και το πρόστιμο το πλήρωσε ο αστυνομικός: 19.000 σουηδικές κορώνες ή 2.000 € πλήρωσε για ανυπακοή στην εντολή να σταματήσει την καταδίωξη. Επίσης έκλεισε το δρόμο στο μοτοσυκλετιστή με κίνδυνο να προκαλέσει την πτώση του, χωρίς να έχει λάβει εντολή να το πράξει.
Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν «απασχολούσε» τις Αρχές και κυρίως το γεγονός ότι δεν μπορούσε να ξεφύγει από ένα περιπολικό έδειχνε με σαφήνεια την οδηγική του απειρία. Επομένως, ο κίνδυνος πτώσης του και τραυματισμού του ήταν αυξημένος.
Στη Σουηδία αυτά, επαναλαμβάνουμε...
mynews.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου