Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Εχω μια απορία !


 


Στη (Περίφημη) λίστα του  ΣΔΟΕ των δημάρχων, 
 υπάρχει το όνομα του Ντράστου.


                      Αυτό φαντάζομαι το διαβάσατε :

«Ρούσος Αγγελος, πρώην δήμαρχος Θήρας, δημοτική επιχείρηση Βέλου με διαχειριστή τον τότε δήμαρχο »
                               έτσι ακριβώς είναι το δημοσίευμα


         Δεν έχω καταφέρει να λύσω την απορία μου : ....




1.Το όνομα του δικού μας, αναφέρεται στο τμήμα της  Αττικής (!!!)

2. Δήμος Βέλου Βόχας (όπως λέμε τζιμπουτί…)

3. Στην δημοτική επιχείρηση που ήταν διαχειριστής ο τότε δήμαρχος. Ποιος δήμαρχος ; του Βέλου ;

4. Τι δουλειά έχεα ο Ντραστος στη Διαχείριση του δήμου Βέλου Βόχας ;

5.Το καλύτερο : Αυτός ο Δήμος είναι στο Νομό Κορινθίας !!!!!  

                 Εγώ την απορία μου εκφράζω !
κουρουνα 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΝΤΡΑΣΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΤΗΠΑΓΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΗΛΙΣΟΥΜΕ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω κουρούνα ότι είναι πρόκειται για δυο διαφορετικά άτομα.
Δηλαδή, α)Ρούσσος Άγγελος, πρώην δήμαρχος Θήρας και β)δημοτική επιχείρηση Βέλου με διαχειριστή τον τότε δήμαρχο.
Σε απάντηση του ανωτέρω "αγνώστου" θα ήθελα να του πω ότι ο Ντράστος είναι από τα μεγαλύτερα λαμόγια που έχουν περάσει από τον δήμο και το μεγαλύτερο "ζώον" (ζητώ συγγνώμη από τα ζώα) από θέμα συμπεριφοράς, λόγου και παρουσιαστικού.
Έχει αποκτήσει τεράστια περιουσία από το "σκληρό του" μεροκάματο...
Για την ιστορία να πω ότι δεν είμαι υπέρμαχος ούτε του νυν δημάρχου, αυτός είναι από άλλο ανέκδοτο...