Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Δρομος Αεροδρομιου - Οιας ( 2ηΣυνέχεια )



                             
           Αγαπητε συνδημοτη
Ο santorinios typos ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μας ,για την παρουσίαση επιχειρημάτων σχετικά με τον νέο δρόμο Αεροδρομίου – Οιας .           Τον ευχαριστούμε!
Συγκεκριμένα : ο typos σήμερα γράφει : "Η προσωπική θέση μας είναι ότι  πρέπει να κατασκευαστεί ολόκληρος ο νέος δρόμος. 
" Τρανταχτά τα επιχειρήματα του !!!
 Αν δεν με πιστεύεις αναγνώστη ΔΕΣ το.
   
Υ.Γ. Θεωρώ οτι το θέμα δεν το γνωρίζει ουτε απο τις επικεφαλιδες!   (Η δαπανη  του ΕΣΠΑ δεν ειναι 16.5 εκ αλλα 14 εκ ) 
       "πρέπει να κατασκευαστεί ολόκληρος ο νέος δρόμος" .
Εμένα προσωπικά με έπεισε..... 
     

μεταφέρω σχόλιο αναγνώστη

« Είναι πολλά τα λεφτά Άρη »!


0 σχόλια: