Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΣάββατο 6 Οκτωβρίου 2012
Στη δημοσιότητα οι μισθοί των γενικών γραμματέων της κυβέρνησης
Στις 5.000 ευρώ μηνιαίως ανέρχονται οι αποδοχές των γενικών γραμματέων της κυβέρνησης σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνης Μανιτάκης.
Όπως ειδικότερα, ενημερώνει ο κ. Μανιτάκης για τις μεικτές μηνιαίες αποδοχές, ο βασικός μισθός του γενικού γραμματέα ανέρχεται σε 3.700 ευρώ και το επίδομα θέσης ευθύνης σε 1.000 ευρώ, ενώ τα έξοδα παράστασης σε 300 ευρώ. Σύνολο, δηλαδή, 5.000 ευρώ μηνιαίως.
Για τους ειδικούς γραμματείς υπουργείων και τις μηνιαίες μεικτές αποδοχές τους, ο βασικός μισθός είναι 3.200 ευρώ, το επίδομα θέσης ευθύνης 950 ευρώ, τα έξοδα παράστασης 100 ευρώ. Σύνολο, δηλαδή, 4.250 ευρώ μηνιαίως.
ΠΗΓΗ: 24h.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου