Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΣάββατο 6 Οκτωβρίου 2012
Τη δημιουργία Μαρινας στο Μονόλιθο αποφάσισε το Λιμενικό Ταμείο
Ο Προέδρος του Λιμενικού Ταμείου εισηγούμενος το θέμα, είπε ότι η χρήση και εκμετάλλευση των χώρων της ζώνης λιμένα ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο και έτσι του παρέχεται η δυνατότητα να προχωρήσει στις ανάλογες ενέργειες, προκειμένου να χωροθετηθεί στην περιοχή του Μονόλιθου και εντός της υφιστάμενης χερσαίας ζώνης, ο τουριστικός λιμένας της νήσου Θήρας, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, η Σαντορίνη στερείται παντελώς λιμενικών εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης σκαφών αναψυχής, η ύπαρξη των οποίων θα δημιουργήσει ακόμη ένα πόλο έλξης επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής τάξης, ενώ θα διευρύνει την αναπτυξιακή προοπτική του νησιού.
atlantis-santorini.net
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου