Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Τα μονοπατια της Σαντορινης




Ας γνωρίσουμε τα μονοπάτια της Σαντορίνης μέσα από μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά που τυχαία βρήκα στο   http://monopatiasantorinis.blogspot.gr
Θαυμάστε τη δουλειά που έχει κάνει ο άνθρωπος στα videakia .
1.  Μεγαλοχωρι - Λουτρα                             



Μπορούμε λοιπόν να μιλάμε και για πεζοπορικό τουρισμό και στη Σαντορίνη

                          Μπορεί, το τμήμα
 Τουριστικού Προγραμματισμού του Δήμου Θήρας να βρίσκεται σε SIESTA μακράς διάρκειας , υπάρχουν όμως , άνθρωποι που σκέφτονται .
Και δεν εννοώ τον εαυτό μου ,αλλά τον άνθρωπο που βρίσκεται, πισω από αυτό το BLOG με τα μονοπατια !
 
Η Σαντορίνη είναι ένα   Tεράστιο Brand Name ,από την εξέλιξη του οποίου όλοι θα ωφεληθούμε .
  Ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε λοιπόν. 
   κουρουνα

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα μονοπάτια της Σαντορίνης (που αμφιβάλω αν τα ξέρουν όλοι οι Σαντορινιοί), σε αντίθεση με τον περιφερειακό δρόμο της Οίας 20 μέτρων πλάτους . Διαλέξτε βρε παιδιά τι είναι καλύτερο για τον τόπο, αφήστε κατά μέρος μια φορά και το οικονομικό και ας δούμε όλοι μαζί αυτό έρμο το νησί με ένα άλλο μάτι.
Zan Van Paskal