Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΣάββατο 6 Οκτωβρίου 2012
Πολυμερές απορροφά πετρελαιοκηλίδες και τις κάνει τζελ
“Μαζεύει” 40 φορές το βάρος του
Διάφορες ιδέες δοκιμάστηκαν, ωστόσο η προσπάθεια ερευνητών του
Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια δείχνει να είναι πολλά
υποσχόμενη. Πρόκειται για ένα πολυμερές που απορροφά ποσότητα πετρελαίου 40 φορές το βάρος του.
Το υπεραπορροφητικό πολυμερές Polyolefin Oil Superabsorbent Polymer μεταλλάσσει το αργό πετρέλαιο σε ένα “μαλακό, στερεό τζελ που περιέχει πετρέλαιο). Οι ερευνητές ισχυρίζονται πως 453 γραμμάρια του πολυμερούς μπορούν να “τραβήξουν” 19 λίτρα πετρελαίου,
χωρίς να απορροφήσουν νερό. Στη συνέχεια το τζελ μπορεί εύκολα να
συλλεχθεί, να μεταφερθεί και να υποβληθεί σε διύλιση ώστε να ανακτηθεί
το “παγιδευμένο” πετρέλαιο.
Πιο παραδοσιακά μέσα απορρόφησης του πετρελαίου όπως τα κότσαλα του
καλαμποκιού και τα άχυρα απορροφούν πέντε φορές το βάρος τους, αλλά
μαζεύουν και νερό μαζί.
Το πολυμερές ανέπτυξαν οι επιστήμονες T. C. Mike Chung και Xuepei
Yuan και η ερευνητική τους εργασία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Energy & Fuels.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου