Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Το Νοσοκομειο Σαντορινης



   

               Η Δημόσια και δωρεάν υγεία είναι κοινωνικό αγαθό για όλους του πολίτες. 

Το νοσοκομείο Θήρας θα πρέπει να προσφέρει την ΔΩΡΕΑΝ παροχή , όπως την έχουν οραματιστεί οι αφανείς πολίτες που πρωτοστάτησαν αυτού του έργου.
                 Όμως οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά.
    Το κράτος αδιαφορεί για τους πολίτες .Όχι μόνο δεν προσφέρει τα αυτονόητα , αλλά έχει εξαφανίσει κάθε έννοια κοινωνικών παροχών .
    Έχουμε λοιπόν ένα έτοιμο νοσοκομείο το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει γιατί το υπουργείο υγείας δεν ενδιαφέρεται να καλύψει  το ετήσιο κόστος λειτουργίας  των 8εκ € ....

   Εναλλακτικά δεν έχουμε  τίποτε άλλο, στη Σαντορίνη για να καλύψουμε τις ανάγκες της υγείας των κατοίκων του νησιού .
 Ένα Κέντρο Υγείας που δεν το εμπιστεύεται ο Σαντορινιός γιατί δεν έχει ειδικευμένους γιατρούς. Το προσωπικό του, ΔΕΝ μπορεί να ανταπεξέλθει ούτε σε απλές περιπτώσεις ,και προτείνει ,το Πολύ- ιατρείο. Δηλαδή τον ιδιώτη .
    Η ειδικότητα του Δήμου μας ,είναι να συστήνει επιτροπές που θα συσκεφθούν, προκειμένου να προτείνουν την ίδρυση κλιμακίων,  που θα ορίσουν τους εισηγητές που θα διαλέξουν… και πάει ...ορίζοντας !
        Ο καιρός όμως περνάει και νοσοκομείο δεν έχουμε .
Πριν σαπίσει αυτό το στολίδι της Σαντορίνης, χωρίς να το χαρούμε μήπως είναι προτιμότερο να το νοικιάσουμε σε ιδιώτη που ξέρει να το διαχειριστεί ;
 
    Έτσι θα έρθει ένα μεγάλο έσοδο στο Δήμο και ο Σαντορινιός στη δύσκολη στιγμή δεν θα τρέχει στην Αθήνα ή στο Ηράκλειο.
 Τα έσοδα από την ενοικίαση του Νοσοκομείου ,μπορουν  να δοθούν ανταποδοτικά ώστε ο δημότης  να καλύψει μέρος της δαπάνης που θα πληρώνει κατά την χρήση των υπηρεσιών στον Ιδιώτη . Έτσι :
  -Δεν αφήνεις να ρημάξει μια τεράστια  επένδυση .
  -Δεν κάνεις τον επιχειρηματία ή τον διαχειριστή ,σε δουλειές που δεν γνωρίζεις.
 - Δεν διορίζεις ασχέτους ή λαμόγια να διευθύνουν (;)
 - Απολαμβάνεις υπηρεσίες σε υψηλό επίπεδο, αφού την ευθύνη έχει Ιδιώτης
 - Εισπράττεις το συμφωνιμένο ενοίκιο το οποίο μπορείς να προσφέρεις στους πολίτες που κάνουν χρήση του νοσοκομείου.

                            Ξανά λέω ,είμαι υπέρ της δημόσιας υγείας .
              Αλλά με την πλάτη στο τοίχο κάτι ΠΡΕΠΕΙ   να κάνεις !
                            ( εκτός από επιτροπές )

 Κουρουνα

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποσο σωστα ειναι ολα αυτα,
μα ποιος ακούει και ποιος ενδιαφέρεται,
για ένα κόσμο που βράζει και φλέγεται...