Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΔευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012
Το Νοσοκομειο Σαντορινης
Η Δημόσια και δωρεάν υγεία είναι κοινωνικό αγαθό για όλους του πολίτες.
Το νοσοκομείο Θήρας θα πρέπει να προσφέρει
την ΔΩΡΕΑΝ παροχή , όπως την έχουν οραματιστεί οι αφανείς πολίτες που πρωτοστάτησαν
αυτού του έργου.
Όμως οι εποχές έχουν αλλάξει
δραματικά.
Το κράτος αδιαφορεί
για τους πολίτες .Όχι μόνο δεν προσφέρει τα αυτονόητα , αλλά έχει εξαφανίσει κάθε
έννοια κοινωνικών παροχών .
Έχουμε λοιπόν ένα έτοιμο
νοσοκομείο το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει γιατί το υπουργείο υγείας δεν ενδιαφέρεται
να καλύψει το ετήσιο κόστος λειτουργίας των 8εκ € ....
Εναλλακτικά δεν έχουμε
τίποτε άλλο, στη Σαντορίνη για να καλύψουμε
τις ανάγκες της υγείας των κατοίκων του νησιού .
Ένα Κέντρο Υγείας που
δεν το εμπιστεύεται ο Σαντορινιός γιατί δεν έχει ειδικευμένους γιατρούς. Το προσωπικό
του, ΔΕΝ μπορεί να ανταπεξέλθει ούτε σε απλές περιπτώσεις ,και προτείνει ,το Πολύ-
ιατρείο. Δηλαδή τον ιδιώτη .
Η ειδικότητα του Δήμου
μας ,είναι να συστήνει επιτροπές που θα συσκεφθούν, προκειμένου να προτείνουν
την ίδρυση κλιμακίων, που θα ορίσουν τους
εισηγητές που θα διαλέξουν… και πάει ...ορίζοντας !
Ο καιρός όμως περνάει και νοσοκομείο
δεν έχουμε .
Πριν σαπίσει αυτό το στολίδι της Σαντορίνης, χωρίς να το χαρούμε
μήπως είναι προτιμότερο να το νοικιάσουμε σε ιδιώτη που ξέρει να το διαχειριστεί
;
Έτσι θα έρθει ένα μεγάλο έσοδο στο Δήμο και ο Σαντορινιός
στη δύσκολη στιγμή δεν θα τρέχει στην Αθήνα ή στο Ηράκλειο.
Τα έσοδα από την ενοικίαση
του Νοσοκομείου ,μπορουν να δοθούν ανταποδοτικά
ώστε ο δημότης να καλύψει μέρος της δαπάνης
που θα πληρώνει κατά την χρήση των υπηρεσιών στον Ιδιώτη . Έτσι :
-Δεν αφήνεις να ρημάξει
μια τεράστια επένδυση .
-Δεν κάνεις τον επιχειρηματία
ή τον διαχειριστή ,σε δουλειές που δεν γνωρίζεις.
- Δεν διορίζεις ασχέτους
ή λαμόγια να διευθύνουν (;)
- Απολαμβάνεις υπηρεσίες
σε υψηλό επίπεδο, αφού την ευθύνη έχει Ιδιώτης
- Εισπράττεις το συμφωνιμένο
ενοίκιο το οποίο μπορείς να προσφέρεις στους πολίτες που κάνουν χρήση του νοσοκομείου.
Ξανά λέω ,είμαι υπέρ της δημόσιας υγείας .
Αλλά με
την πλάτη στο τοίχο κάτι ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις !
( εκτός από επιτροπές )
Κουρουνα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

1 σχόλια:
ποσο σωστα ειναι ολα αυτα,
μα ποιος ακούει και ποιος ενδιαφέρεται,
για ένα κόσμο που βράζει και φλέγεται...
Δημοσίευση σχολίου