Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΔευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012
ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ στη ΟΙΑ ;;;
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ
ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΑ !!!
Με έκπληξη
διαβάσαμε την πρόταση από το santoriniostypos.blogspot .
Αν έκανα εγώ αυτή την πρόταση που δεν γνωρίζω, θα είχα
το ακαταλόγιστο
Η οία είναι το ανόθευτο κομμάτι της Σαντορίνης. Είναι το
πρότυπο.
Οι τουριστικοί επιχειρηματίες της Οίας σε καμία των περιπτώσεων
δεν θέλουν αυτή την οχλοβοή, στο χωριό τους....
Να σας θυμίσω ότι η Οία είναι προορισμός επισκεπτών που
απαιτούν υψηλότατη παροχή υπηρεσιών. Και αναλόγως πληρώνουν γι αυτό. Όταν θα έρθουν αντιμέτωποι με τις ορδές των επισκεπτών,
ο παράδεισος θα είναι πλέον παρελθόν. Να αυξήσουμε τον πολύ καλό τουρισμό θέλουμε
όχι να τον χαλάσουμε.
Αντιθέτως, θα ζητούσα από το τοπικό συμβούλιο να προτείνει
πόσα τουριστικά λεωφορεία αντέχει η Οια την ημέρα, ή (ακόμη και ανά ώρα) έτσι ώστε
να μην ταράσσουμε την μοναδικότητα του χωριού που είναι το στολίδι μας.
Λυπάμαι ιδιαίτερα όταν οι προτάσεις που κατατίθενται από
ανθρώπους που (υποτίθεται ) ότι γνωρίζουν είναι εντελώς στο πόδι αυθαίρετες και
ανεδαφικές.
Δυστυχώς η πρόταση σας είναι υποβολιμαία και κατευθυνόμενη. Σκοπός είναι
να υπερασπίσετε τα συμφέροντα των λαντζέρηδων με ίδιον όφελος .
Η μεταφορά των επιβατών
με τις λάντζες μπορεί να έχει μια γραφικότητα, αλλά αυτό έχει και όρια.
Θα επανέρθω σύντομα
με ολοκληρωμένη και συνολική πρόταση για την διαχείριση των επιβατών κρουαζιέρα.
Σκοπός μου είναι να ανεβάσω τον πήχη στον εποικοδομητικό
προβληματισμό και όχι να χαϊδέψω μια κοινωνική ομάδα.
κουρουνα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου