Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΤρίτη 13 Νοεμβρίου 2012
Θέλουν να διώξουν την COSCO από τον Πειραιά!
Η Ε.Ε. ΜΑΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ
Σχόλιο: Καταλαβαίνεις τώρα Έλληνα ότι σε δουλεύουν όταν λένε για επενδύσεις και αλλαγή της διεθνούς εικόνας της Ελλάδας; Πως να αλλάξει με τέτοιο νταβατζη; Δεν θέλουν επενδύσεις εκτός ΕΕ γιατί έτσι θα επενδύουν μόνο αυτοί και θα έχουν λόγο στην περιουσία σου και στο μεροκάματο σου. Ουσιαστικά σε θέλουν δούλο. Αλλά που να το καταλαβείς, κάθεσαι και βλέπεις εισαγγελάτο και μαζί με σένα μαυρίζεις και εμάς.
H EE είναι αποφασισμένη να "κλειδώσει" την Ελλάδα μέσα στην άγονη μήτρα της και να μην επιτρέψει παραγωγικές επενδύσεις αν προέρχονται εκτός ΕΕ: Τώρα δημιουργεί προβλήματα και στην μοναδική μεγάλη επενδυτική κίνηση που έγινε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, αυτήν της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά.
Έτσι λοιπόν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε, τελικά, να ζητήσει και επισήμως ... εξηγήσεις (!) για τα φορολογικά πλεονεκτήματα που δίνει ο νόμος, με τον οποίο επικυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ από τον ΟΛΠ στη Cosco....
Η Επιτροπή θεωρεί ότι, από τις 10 ειδικές φορολογικές διατάξεις, οι εννέα, αυτή τη στιγμή, αποτελούν κρατική ενίσχυση, που νοθεύει ή μπορεί να νοθεύσει τον ανταγωνισμό, ενώ αφήνει αιχμές για το κατά πόσον ήταν διαφανής η όλη διαδικασία, αφού συμπεραίνει ότι οι υποψήφιοι δεν είχαν λάβει υπόψη τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, όταν κατέθεταν τις προσφορές τους.
Το αντεπιχείρημα που ανέπτυξε η ελληνική πλευρά για να μην δοθεί συνέχεια στο θέμα, ήταν ότι η χώρα βρίσκεται σε μια φάση ανασύνταξης, καθώς υλοποιεί διαρθρωτικές αλλαγές, μεταξύ των οποίων η προώθηση των σχεδίων για την είσοδο ιδιωτικών κεφαλαίων στη λιμενική βιομηχανία. Το άνοιγμα της συγκεκριμένης υπόθεσης, υποστήριζε η ελληνική πλευρά, και ενδεχομένως και μια καταδικαστική απόφαση θα είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην υλοποίηση του σχεδιασμού για παραχωρήσεις στα ελληνικά λιμάνια.
Παράλληλα, θα έβαζε και το ελληνικό κράτος αλλά και τον ΟΛΠ, που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο εταιρεία, σε μια περιπέτεια χωρίς τέλος, αφού θεωρείται βέβαιο ότι η Cosco δεν θα αποδεχόταν να αλλάξει μια συμφωνία που έχει γίνει ήδη νόμος του κράτους.
defencene.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου