Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΚυριακή 3 Μαρτίου 2013
Μόνο με Νέο Σύνταγμα μπορούμε να σωθούμε από τα μνημόνια.
Επομένως, ένα Νέο Σύνταγμα μπορεί να περιέχει ρήτρα αναδρομικότητας με βάση την οποία να ακυρώνει αναδρομικά το άρθρο προστασίας των υπουργών, δηλαδή το άρθρο 86, για να οδηγηθούν έτσι στη Δικαιοσύνη όσοι πολιτικοί είναι υπεύθυνοι για το κατάντημα της χώρας. Μπορεί ακόμα να ακυρώσει κάθε μνημόνιο ή δανειακή σύμβαση που είχε υπογραφεί από το παλιό και ίσως μετέπειτα υπόδικο πολιτικό καθεστώς.
Φυσικά μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι η ακύρωση των μνημονίων δύναται να γίνει και τώρα με μονομερή καταγγελία από μια νέα κυβέρνηση. Είναι αλήθεια ότι μπορεί, αλλά κανένα κόμμα δεν θα το τολμήσει, ούτε η χώρα θα δικαιωθεί από τα διεθνή όργανα, γιατί το συνταγματικό καθεστώς της χώρας έχει συνέχεια και κανένα κόμμα της αντιπολίτευσης δεν διαμαρτύρεται σήμερα με συγκεκριμένες ενέργειες για κατάλυση του Συντάγματος. Απεναντίας όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΕΛ και ΧΑ), συνεχίζουν κανονικά να κατέχουν βουλευτικά έδρανα και πολιτική εξουσία, νομιμοποιούμενα από το ισχύον Σύνταγμα, το οποίο και αναγνωρίζουν φυσικά ως ισχυρό και δεσμευτικό.
Επομένως, μόνο μια εκ των κάτω, δηλαδή από τον ίδιο το δοκιμαζόμενο λαό, ριζική αλλαγή του Συντάγματος μπορεί, αφενός να οδηγήσει στη Δικαιοσύνη το παλιό διαπλεκόμενο πολιτικοοικονομικό καθεστώς και αφετέρου να απαλλάξει τη χώρα από την υποδούλωση των δανειστών, χωρίς ταυτόχρονα να κινδυνεύει να καταδικαστεί η χώρα από τα διεθνή όργανα.
Αυτό για να μην τρέφουμε αυταπάτες με τις αναθεωρήσεις και άλλα τεχνάσματα του καθεστώτος. Πέτρος Χασάπης
lithosfotos.blogspot.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου