Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΣάββατο 2 Μαρτίου 2013
Δήμαρχος Μόσχας: “Ούτε ένα τζαμί δεν θα χτιστεί”
Να και κάπου που δεν περνούν τα ντολάρ του Κατάρ
Ήδη πολλοί συμπολίτες μου είναι εξοργισμένοι με την συμπεριφορά τους (των παράνομων μεταναστών)” συμπλήρωσε ο δήμαρχος Σομπυάνιν.
Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε εκνευρισμό στον εκπρόσωπο των μουσουλμάνων στην Μόσχα, που δήλωσε απογοητευμένος και έτοιμος να “προσφύγει στον Πούτιν”.
Κατά μία έννοια, αυτή η προσφυγή θα έπρεπε να καλυφθεί σε ζωντανή μετάδοση… olympia.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου