Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Κριστίν Λαγκάρντ: "Πρέπει να ληφθούν επιπλέον προαπαιτούμενες δράσεις και μέτρα"!





           ΘΕΛΟΥΝ  ΚΙ  ΑΛΛΟ  ΑΙΜΑ!

Νέα μέτρα ζητά η τρόϊκα, με ανακοινώσεις μετά το τέλος του Eurogroup, το οποίο υποτίθεται θα μας έδινε την δόση! Η παράνοια συνεχίζεται με το ανακοινωθέν να μιλάει για "περαιτέρω συμφωνηθέντα μέτρα" ή "επιπλέον προαπαιτούμενες δράσεις και μέτρα" τα οποία θα προηγηθούν της καταβολή της δόσης, ενώ δεν υπάρχει καμία συμφωνία για την βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους με την Κ.Λαγκάρντ να το επιβεβαιώνει! 


Πρακτικά έχουμε πλήρες αδιάξοδο, και φαίνεται ότι "ο εξοπλισμός με τους 167 ψήφους υπέρ της κυβέρνησης" του Γ.Στουρνάρα, ήταν νεροπίστολα! Ούτε ευρώ δεν θα μπει στις τράπεζες και φαίνεται ότι ο Α.Σαμαράς θα εκτεθεί απέναντι στους τραπεζίτες. Δεν δίνουν λεφτά και θέλουν νέα μέτρα, αυτή είναι η αλήθεια. Mάλιστα ειπώθηκε στην συνέντευξη Τύπου ότι "Μπορεί να δανειστούν οι ελληνικές τράπεζες με ενέχυρο την περιουσίας τους"! ....


Στο μεταξύ τo προσχέδιο της έκθεσης της τρόικας αποκαλύπτει το φορολογικό νομοσχέδιο που αναμένεται σύντομα να φέρει η κυβέρνηση στη Βουλή και το οποίο προβλέπει ότι:
- Καταργούνται οι φοροαπαλλαγές όπως τόκοι πρώτης κατοικίας και ασφάλιστρα ζωής
- Καταργείται το πρόσθετο αφορολόγητο για κάθε παιδί - Θα υπάρξει επιδότηση με εισοδηματικά κριτήρια
- Μηδέν το αφορολόγητο για ελεύθερους επαγγελματίες - Στο 26% ο συντελεστής φορολόγησης μέχρι 50.000 ευρώ. Για εισοδήματα άνω του συγκεκριμένου ποσού ο συντελεστής θα πηγαίνει αυτόματα στο 36%
- Μηχανισμός αναθεώρησης των αντικειμενικών αξιών στα ακίνητα έως τον Μάρτιο
-Μέχρι το τέλος Ιανουαρίου του 2013 θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί μία βάση δεδομένων με όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς των φορολογουμένων, ενώ ο κάθε πολίτης σε κάθε συναλλαγή που θα έχει με τα υπουργεία θα πρέπει να χρησιμοποιεί τον ΑΦΜ, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Ιούνιο του 2013.
Αυτά είναι μερικά από τα "κανονιστικά" μέτρα που απλά "κάνουν ψιλά", όπως λέει και ο λαός, το Μνημόνιο ΙΙΙ
newsget.gr

0 σχόλια: