Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΤρίτη 13 Νοεμβρίου 2012
Κρουαζιερόπλοια στην Οια no2
Ο χαρακτηρισμός του όρμου της Οίας σε λιμάνι ,ήταν κάτι που μεθοδικά
προετοίμαζε από καιρό ο πρόεδρος των λαντζέρηδων. Μια αθώα φαινομενικά ενέργεια.
Η απελευθέρωση των επαγγελμάτων άλλαξε και τα της επιβίβασης
- αποβίβασης.
Έτσι λοιπόν μπορεί η λάντζα εκτός του Γιαλού και του Αθηνιού
μπορεί να αποβιβάσει κόσμο και στο λιμάνι (πλέον ),της Οίας.
Τι λείπει λοιπόν για να ¨δέσει το γλυκό¨ ; Ένα φερέφωνο για
να μεταφέρει την άποψη ,ως την αναγκαία και σωτήρια λύση . Να προετοιμάσει την κοινή
γνώμη.
Τα μάτια σου ανοιχτά συνδημότη.
«Φοβού τους Δαναούς και δώρα
φέροντες» …..
κουρουνα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου