Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Κρουαζιερόπλοια στην Οια no2




Ο χαρακτηρισμός του όρμου της Οίας σε λιμάνι ,ήταν κάτι που μεθοδικά προετοίμαζε από καιρό ο πρόεδρος των λαντζέρηδων. Μια αθώα φαινομενικά ενέργεια.
Η απελευθέρωση των επαγγελμάτων άλλαξε και τα της επιβίβασης -  αποβίβασης.
Έτσι λοιπόν μπορεί η λάντζα εκτός του Γιαλού και του Αθηνιού μπορεί να αποβιβάσει κόσμο και στο λιμάνι  (πλέον ),της Οίας.
Τι λείπει λοιπόν για να ¨δέσει το γλυκό¨ ; Ένα φερέφωνο για να μεταφέρει την άποψη ,ως την αναγκαία και σωτήρια λύση . Να προετοιμάσει την κοινή γνώμη.
Τα μάτια σου ανοιχτά συνδημότη.
                «Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες»  …..
κουρουνα

0 σχόλια: