Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΠαρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013
Τον Φεβρουάριο σε νέες θέσεις 2.500 δημόσιοι υπάλληλοι
Υπογράφηκε τη Πέμπτη η υπουργική απόφαση για την μετακίνηση 2.500 δημοσίων υπαλλήλων που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας. 
Έως τα μέσα Φεβρουαρίου θα έχουν μετακινηθεί στις νέες τους
θέσεις οι 2.500 δημόσιοι υπάλληλοι που βρίσκονται σε καθεστώς
διαθεσιμότητας.
Η σχετική υπουργική απόφαση υπογράφηκε τη Πέμπτη από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη....
Σύμφωνα με το Έθνος, η συγκεκριμένη διαδικασία δεν αφορά το πρόγραμμα κινητικότητας 25.000 υπαλλήλων που θα πραγματοποιηθεί φέτος μετά την αξιολόγηση του προσωπικού.
Μέχρι σήμερα, έχουν καταγραφεί περίπου 8.000 κενές θέσεις, στις οποίες θα μπορούν να μετακινηθούν οι 2.000 "διαθέσιμοι" υπάλληλοι.
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχει προχωρήσει και στην αξιολόγηση των θέσεων με στόχο να καλυφθούν με προσωπικό οι υπηρεσίες που έχουν άμεση ανάγκη, όπως είναι ο ΕΟΠΥΥ και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Οι πίνακες με τους προς μετακίνηση υπαλλήλους θα αποσταλούν στο ΑΣΕΠ που θα αξιολογήσει τους εργαζόμενους και θα κρίνει τη μετακίνησή τους προς τους φορείς που έχουν κενά.
Η αξιολόγηση του ΑΣΕΠ θα αναρτηθεί στο Διαδίκτυο και θα υπάρχει περιθώριο πέντε ημερών για τυχόν ενστάσεις.
Βάσει του χρονοδιαγράμματος που περιγράφεται στην υπουργική απόφαση, ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετακίνησης των δημοσίων υπαλλήλων είναι 45 ημέρες.
news247.gr
Σύμφωνα με το Έθνος, η συγκεκριμένη διαδικασία δεν αφορά το πρόγραμμα κινητικότητας 25.000 υπαλλήλων που θα πραγματοποιηθεί φέτος μετά την αξιολόγηση του προσωπικού.
Μέχρι σήμερα, έχουν καταγραφεί περίπου 8.000 κενές θέσεις, στις οποίες θα μπορούν να μετακινηθούν οι 2.000 "διαθέσιμοι" υπάλληλοι.
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχει προχωρήσει και στην αξιολόγηση των θέσεων με στόχο να καλυφθούν με προσωπικό οι υπηρεσίες που έχουν άμεση ανάγκη, όπως είναι ο ΕΟΠΥΥ και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Οι πίνακες με τους προς μετακίνηση υπαλλήλους θα αποσταλούν στο ΑΣΕΠ που θα αξιολογήσει τους εργαζόμενους και θα κρίνει τη μετακίνησή τους προς τους φορείς που έχουν κενά.
Η αξιολόγηση του ΑΣΕΠ θα αναρτηθεί στο Διαδίκτυο και θα υπάρχει περιθώριο πέντε ημερών για τυχόν ενστάσεις.
Βάσει του χρονοδιαγράμματος που περιγράφεται στην υπουργική απόφαση, ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετακίνησης των δημοσίων υπαλλήλων είναι 45 ημέρες.
news247.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου