Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΤρίτη 30 Απριλίου 2013
Πρώτη φάση υλοποίησης του έργου «Η Γαστρονομία στο Marketing του Ελληνικού Τουρισμού»
Η
πρωτοβουλία στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να
προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη
της ελληνικής οικονομίας.
Στην πρώτη
φάση υλοποίησης του έργου «Η Γαστρονομία στο Marketing του Ελληνικού
Τουρισμού», προχωρά ο ΣΕΤΕ, ύστερα από την ολοκλήρωση της καμπάνιας
για τη συγκέντρωση οικονομικών πόρων....
Η πρωτοβουλία, η οποία χρηματοδοτείται
αποκλειστικά από χορηγίες ιδιωτικών επιχειρήσεων και επαγγελματικών φορέων,
στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει
ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη της
ελληνικής οικονομίας, ενώ το έργο «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού
Τουρισμού» αποτελεί μια αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον
ελληνικό τουρισμό.Η πρώτη φάση υλοποίησης περιλαμβάνει κυρίως την καταγραφή του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου σε πανελλαδική κλίμακα, για τη δημιουργία της δίγλωσσης (ελληνικά-αγγλικά) διαδικτυακής πύλης της ελληνικής γαστρονομίας, όπου θα συμπεριληφθεί το σύνολο της «γαστρονομικής αλυσίδας», από την παραγωγή ποιοτικών πρώτων υλών και προϊόντων, στην εστίαση και τη φιλοξενία.
Στην προσπάθεια του ΣΕΤΕ, αποκλειστικοί Partners είναι η Aegean Airlines και η Eurobank, ενώ σε επίπεδο οικονομικής συνεισφοράς ειδικά για την καμπάνια, ανταποκρίθηκαν oι επιχειρήσεις AΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΪΑ, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ, EDENRED, το ξενοδοχείο NJV ATHENS PLAZA, το brand METAXA και ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ).
Για τις ανάγκες επικοινωνίας της καμπάνιας, o ΣETE είχε συνοδοιπόρους, ως κύριους Χορηγούς Επικοινωνίας την εφημερίδα Καθημερινή, τα περιοδικά Κ και Γαστρονόμος, τον όμιλο ΣΚΑΪ και το αγγλόφωνο περιοδικό Athens Insider, ως Ειδικό Συνεργάτη Προβολής το ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ, ως Ειδικό Κλαδικό Συνεργάτη τη HORECA, ως Χορηγούς Κλαδικής Επικοινωνίας το Marketing Week, το Daily Fax και το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, τον online οδηγό The Food & Leisure Guide, το τουριστικό περιοδικό και portal Greek Travel Pages– καθώς επίσης, την PressiousArvanitidis ως Χορηγό Εκτυπώσεων, το NEW HOTEL και την ΕΧPO WORKS ως χορηγούς φιλοξενίας εκδηλώσεων, καθώς και την ARIA Γεύσεων και τη NEXT ως υποστηρικτές εκδηλώσεων.
Αποκλειστικός Συνεργάτης Επικοινωνίας και Δημοσιότητας της καμπάνιας με pro bono συνεισφορά, ήταν το PRC Group-The Management House, με την SPOT JWT δημιουργό του επικοινωνιακού μηνύματος και υπεύθυνο για την υλοποίηση της επικοινωνιακής καμπάνιας και την Advocate/Burson-Marsteller υπεύθυνη χειρισμού του προγράμματος δημοσιότητας.
Ο ΣΕΤΕ ευχαριστεί όλους όσοι τον στήριξαν στο πρώτο στάδιο της φιλόδοξης αυτής πρωτοβουλίας και καλεί όλες τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις σε μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία με πολλές ευκαιρίες για δημιουργικές συνέργειες, με απώτερο σκοπό στα επόμενα χρόνια η Γαστρονομία στο σύνολό της να αποτελέσει έναν από τους κύριους λόγους προσέλκυσης ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα.
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους στόχους, τη φιλοσοφία και το χρονοδιάγραμμα του έργου, καθώς και το νέο χορηγικό πρόγραμμα με τα αναλυτικά αντισταθμίσματα που παρέχονται ανάλογα με το ύψος της χορηγικής συνεισφοράς, μπορούν να βρεθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΣΕΤΕ.
traveldailynews.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου