Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΔευτέρα 29 Απριλίου 2013
Marketιng Greece: Εκκίνηση χαμηλών τόνων αλλά με ψηλούς στόχους και μεγάλες προσδοκίες
Έγινε και η πρώτη επίσημη αναλυτική παρουσίαση της Marketing Greece, που την περιμέναμε με μεγάλο ενδιαφέρον. Ένα σημαντικό εγχείρημα που συνοδεύεται από μεγάλες προσδοκίες και αποτελεί και ένα μεγάλο «στοίχημα» για τον ιδιωτικό τομέα ως προς τις συμπράξεις του με το δημόσιο, ιδίως στον νευραλγικό τομέα του branding και του marketing του ελληνικού τουρισμού.... Και που φυσικά φιλοδοξεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη γενικότερη προσπάθεια συντονισμού για την ενίσχυση και προώθηση του τουρισμού ως βασικού μοχλού ανάπτυξης και ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.
Στόχος της Marketing Greece, στο ευρύτερο πλαίσιο της εθνικής
στρατηγικής για τον τουρισμό, είναι να υποστηρίξει το Υπουργείο Τουρισμού και τον
ΕΟΤ στη δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της
και μέσα από ένα υψηλής ποιότητας πλάνο πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής,
να αναδείξει τη χώρα μας ως έναν από τους δέκα σημαντικότερους και ελκυστικότερους
παγκόσμια προορισμούς.
Από αριστερά: Ι. Πάρσαλης, Α. Ανδρεάδης και Δ. Μαύρος (ΕΔΕΕ) |
Η Marketing Greece Α.Ε., θα έχει οικονομική αυτοτέλεια και
μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Με κύριο μέτοχο τον ΣΕΤΕ και με συμμετοχή του ΞΕΕ και
της ΕΔΕΕ, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, θα υποστηρίξει
την πολιτεία, τους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, τις τουριστικές ενώσεις και τις
τουριστικές επιχειρήσεις υλοποιώντας συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις, οι οποίες
θα αποσκοπούν στην συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη και στην ενεργή
προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
«Ο σχεδιασμός και η
υλοποίηση της Marketing Greece Α.Ε. αποτελεί ιστορικό σημείο αναφοράς για τον τουρισμό
και τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να λειτουργήσει σε
πλήρη ευθυγράμμιση με την εθνική στρατηγική για τον τουρισμό. Μπορεί να αποτελέσει
με την υψηλή αποτελεσματικότητα της, χρησιμοποιώντας τη συσσωρευμένη εμπειρία, αλλά
και με την καθοριστική συμβολή της νέας γενιάς, ένα σύγχρονο case study σε ευρωπαϊκό
επίπεδο», επισήμανε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ και Πρόεδρος της Marketing Greece Α.Ε,.
Ανδρέας Ανδρεάδης.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Ανδρεάδης, ο τουρισμός θα
αποδειχθεί το εφαλτήριο της εξόδου της ελληνικής οικονομίας από την κρίση και έκανε
λόγο για 3,5 δισ. άμεσα έσοδα τα οποία με
τον πολλαπλασιαστή 2,2 που καταγράφει ο ΣΕΤΕ και που μπορούν να δώσουν σε ετήσια
βάση ωφέλεια 8 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία.
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ τόνισε επίσης ότι για να επιτευχθούν
οι στόχοι, θα απαιτηθούν 2 εκ. ευρώ ετησίως
σε προβολή και 2,5 δισ. δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις στον τουρισμό κάθε χρόνο.
Οι πέντε άξονες
Παρουσιάζοντας τις πτυχές και το μοντέλο λειτουργίας της
εταιρείας, ο Γενικός Διευθυντής της Ιωσήφ
Πάρσαλης, τόνισε ότι η Marketing Greece, μεταξύ άλλων, θα δημιουργήσει ένα παγκοσμίου επιπέδου website (www.discovergreece.com), θα αναπτύξει
τα ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης, ενώ θα συνεργαστεί με γραφεία δημοσίων σχέσεων
στις βασικές αγορές - στόχους, εφαρμόζοντας έτσι ολοκληρωμένα προγράμματα
προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων.
Ταυτόχρονα, θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στην ανάπτυξη ενός
πλήρους συστήματος branding της χώρας
και των περιοχών της, σχεδιάζοντας και υποστηρίζοντας στρατηγικά σχέδια
δημιουργίας και προβολής τουριστικών προϊόντων ανά προορισμό, συμβάλλοντας στη
βελτιστοποίηση της εμπορικής διαχείρισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
και την γενικότερη εικόνα της χώρας.
- Δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας (website), η οποία θα προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στην Ελλάδα. Επιπρόσθετα, η ιστοσελίδα θα παρέχει τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού τους, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης. Ενώ, θα παρέχεται η δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων. Το αμέσως επόμενο διάστημα, θα γίνει διαγωνισμός για την κατασκευή και ανάπτυξη του site.
- Δημιουργία Δικτύων Δημοσίων Σχέσεων σε βασικές αγορές-στόχους όπως η Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Γερμανία, με στόχο τη μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας και ελκυστικής παρουσίασης των ποικίλων τουριστικών προϊόντων και προορισμών που παρέχει η Ελλάδα. Φιλοξενία υψηλού επιπέδου δημοσιογράφων και opinion leaders, αλλά και δημιουργία δικτύου φίλων της χώρας. Αυτήν την περίοδο αξιολογούνται οι προσφορές εταιρειών στις συγκεκριμένες αγορές.
- Δημιουργία προωθητικού περιεχομένου προς δημοσίευση σε διαδικτυακούς τόπους, forums, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον διαδικτυακό τόπο της Marketing Greece Α.Ε.
- Οργάνωση και συμμέτοχη σε διεθνή τουριστικά event με προσκεκλημένους εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας και του Τύπου, σε συνεργασία με φορείς του τουρισμού.
- Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Πολιτεία, τοπική αυτοδιοίκηση και επιχειρήσεις της χώρας, στην έρευνα αγοράς στις χώρες στόχους και στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων. Υποστήριξη στο στρατηγικό σχέδιο προώθησής τους με τη δημιουργία υψηλού επιπέδου περιεχομένου, το οποίο θα διανέμεται μέσω των social media, του δικτύου δημοσίων σχέσεων, των γραφείων του ΕΟΤ και των γραφείων τύπου των πρεσβειών της χώρας.
Οι πηγές εσόδων
Θυμίζουμε ότι το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας
φθάνει τα 2 εκ. ευρώ, στο οποίο συμμετέχουν κατά 80% ο ΣΕΤΕ, 17,5% το ΞΕΕ και
2,5% η ΕΔΕΕ.
Το αμέσως επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν roadshows στους βασικούς τουριστικούς προορισμούς
της χώρας, προκειμένου να παρουσιαστούν αναλυτικότερα οι δράσεις και οι στόχοι της
καθώς και ευκαιρίες συμμετοχής σε αυτήν.
Κύριες πηγές εσόδων για την εταιρεία – η οποία είναι μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα και θα τα επανεπενδύει στις δράσεις και στη λειτουργία
της – θα είναι το website, η παροχή
συμβουλευτικών υπηρεσιών marketing, οι ενέργειες below the line και δημοσίων
σχέσεων για φορείς και προορισμούς και η διαφήμιση στα δίκτυά της, από επιχειρήσεις,
όμως, που δεν εμπλέκονται άμεσα στον τουριστικό τομέα (π.χ. καταναλωτικά προϊόντα κ.λπ.).
Αργότερα, σχεδιάζεται και η δημιουργία e-shop.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου