Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΤρίτη 21 Μαΐου 2013
Ο Β. Μαρινάκης σχεδιάζει παραγγελίες για 10 πλοία
Δυναμική επιστροφή στις ναυπηγήσεις έκαναν οι εταιρείες του προέδρου της
ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη αφού τελείωσε η διαδικασία της κατάκτησης και του φετινού νταμπλ.
Ενδεικτικό των δυναμικών κινήσεων της Capital Ship management of Greece του κ. Μαρινάκη προχωράει, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, σε συμφωνίες για την κατασκευή 6 πλοίων με option για άλλα 4....
Ειδικότερα, η εταιρεία, συμφερόντων του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ανέφερε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων (a letter of intent) με ναυπηγεία της Ρουμανίας για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς κοντέϊνερ χωρητικότητας 8.600 TEU το καθένα διατηρώντας δικαίωμα option για άλλα 2, Η παράδοση θα γίνει το 2015 και το κόστος υπολογίζεται σε 80 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα.
Παράλληλα, η εταιρεία επιβεβαίωσε την τοποθέτηση παραγγελίας σε ναυπηγεία της Κίνας για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων παραγώγων (product tankers), χωρητικότητας 52.000 τόνων το καθένα διατηρώντας δικαίωμα option για άλλα 2.
Τέλος, η Capital του κ. Μαρινάκη υπέγραψε επιστολή προθέσεων (a letter of intent) με ναυπηγεία της Κορέας για την κατασκευή δύο παρόμοιων πλοίων.
Στον χώρο των φορτηγών πλοίων- χύδην (bulk carrier) η Navarone SA του κ. Μιχ. Γκιόκα ανακοίνωσε ότι τοποθέτησε παραγγελία σε ναυπηγεία της Κίνας για την κατασκευής δύο πλοίων, χωρητικότητας 36.000 τόνων το καθένα με παράδοση το 2014.
pireas2day.gr
ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη αφού τελείωσε η διαδικασία της κατάκτησης και του φετινού νταμπλ.
Ενδεικτικό των δυναμικών κινήσεων της Capital Ship management of Greece του κ. Μαρινάκη προχωράει, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, σε συμφωνίες για την κατασκευή 6 πλοίων με option για άλλα 4....
Ειδικότερα, η εταιρεία, συμφερόντων του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ανέφερε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων (a letter of intent) με ναυπηγεία της Ρουμανίας για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς κοντέϊνερ χωρητικότητας 8.600 TEU το καθένα διατηρώντας δικαίωμα option για άλλα 2, Η παράδοση θα γίνει το 2015 και το κόστος υπολογίζεται σε 80 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα.
Παράλληλα, η εταιρεία επιβεβαίωσε την τοποθέτηση παραγγελίας σε ναυπηγεία της Κίνας για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων παραγώγων (product tankers), χωρητικότητας 52.000 τόνων το καθένα διατηρώντας δικαίωμα option για άλλα 2.
Τέλος, η Capital του κ. Μαρινάκη υπέγραψε επιστολή προθέσεων (a letter of intent) με ναυπηγεία της Κορέας για την κατασκευή δύο παρόμοιων πλοίων.
Στον χώρο των φορτηγών πλοίων- χύδην (bulk carrier) η Navarone SA του κ. Μιχ. Γκιόκα ανακοίνωσε ότι τοποθέτησε παραγγελία σε ναυπηγεία της Κίνας για την κατασκευής δύο πλοίων, χωρητικότητας 36.000 τόνων το καθένα με παράδοση το 2014.
pireas2day.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου