Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com
Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.
Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσιαΠέμπτη 14 Μαρτίου 2013
Γιατί οι Κινέζοι… λατρεύουν τα ελληνικά λιμάνια
Το φαινόμενο δεν είναι τωρινό. Ωστόσο, στο αμέσως
προσεχές διάστημα, αναμένεται ότι θα πάρει μεγάλες διαστάσεις. Ο λόγος αφορά
στην εισαγωγή ασιατικών και κυρίως κινεζικών προϊόντων, τα οποία διατίθενται
στην ελληνική και στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά ως made in EU. Και μάλιστα με
καθ” όλα νόμιμο τρόπο.
Πώς γίνεται αυτό; Στην πραγματικότητα, εισάγονται οι πρώτες ύλες από την Κίνα, και στη συνέχεια «συναρμολογούνται» στην Ελλάδα..... Επειδή ακριβώς η τελική διαδικασία της παραγωγής λαμβάνει χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους, το προϊόν δεν είναι made in China, αλλά made in Greece. Και κάπως έτσι φτάνει στα ράφια των σούπερ μάρκετς, όπου ο αγοραστής τα επιλέγει ως …ελληνικά.
Πού γίνεται όλη αυτή η διαδικασία; Σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, πέριξ του Πειραιά, ο οποίος, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Κίνας στην ΕΕ.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η Cosco θέλει να αναπτύξει τόσο την επένδυση της στον ΟΛΠ, καθώς αποδεικνύεται το καλύτερο ευρωπαϊκό διαβατήριο της. Το ίδιο δε, θέλει να κάνει τόσο με τον ΟΛΘ όσο και με άλλα μεγάλα ελληνικά λιμάνια.
Πώς γίνεται αυτό; Στην πραγματικότητα, εισάγονται οι πρώτες ύλες από την Κίνα, και στη συνέχεια «συναρμολογούνται» στην Ελλάδα..... Επειδή ακριβώς η τελική διαδικασία της παραγωγής λαμβάνει χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους, το προϊόν δεν είναι made in China, αλλά made in Greece. Και κάπως έτσι φτάνει στα ράφια των σούπερ μάρκετς, όπου ο αγοραστής τα επιλέγει ως …ελληνικά.
Πού γίνεται όλη αυτή η διαδικασία; Σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, πέριξ του Πειραιά, ο οποίος, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Κίνας στην ΕΕ.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η Cosco θέλει να αναπτύξει τόσο την επένδυση της στον ΟΛΠ, καθώς αποδεικνύεται το καλύτερο ευρωπαϊκό διαβατήριο της. Το ίδιο δε, θέλει να κάνει τόσο με τον ΟΛΘ όσο και με άλλα μεγάλα ελληνικά λιμάνια.
voria.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου