Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Οι χρηματιζόμενοι και οι άλλοι ….



                Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή .


Διαβάζουμε ότι το ΣΔΟΕ χτενίζει τους πάντες και τα πάντα, και κυρίως στους δήμους βρίσκει οικονομικές ατασθαλίες.

Μου βγαίνει το ερώτημα που φαντάζομαι ότι κι εσύ το σκέφτηκες :

               Περιμένουμε και στη Σαντορίνη να σκάσει κάτι;

                   Πως θα το αντιμετωπίσουμε αν συμβεί ;    

Είμαστε από τους ανθρώπους που δίνουμε το φακελάκι, για να κάνουμε την δουλεία μας, αλλά θα ρίξουμε την πέτρα πάνω σε αυτόν που το πήρε.....


Ο/η πολεοδόμος ,μου νομιμοποίησε το δωμάτιο που δεν ήταν στο σχέδιο.

 Όταν το έκτιζα ήξερα ότι είναι παράνομο. Το έκανα όμως. Γνώριζα ότι μπορώ από το παράθυρο να το περάσω.
Εξ άλλου, τόσοι έχουν ακολουθήσει αυτό το δρόμο... Παρακάλεσα, έβαλλα το χέρι βαθειά στη τσέπη, και η δουλειά μου έγινε…. 

Δεν υπερασπίζομαι φυσικά κάποιον που χρηματίζεται.
 Εκείνος που τα τσεπώνει σαφώς είναι ένοχος. Αναρωτιέμαι όμως.

Εμένα  που τα δίνω και κάνω τη δουλίτσα μου πλαγίως, δεν με διώκει κάνεις. Μόνο η συνείδηση μου. Η ούτε κι αυτή ; 

Αύριο αν βγει το όνομα, του ή της από την ταδε  υπηρεσία, περί χρηματισμού, εγώ θα βγω μπροστά και με  το δάχτυλο προτεταμένο θα φωνάζω για την παραδειγματική του/της τιμωρία.

 Αν η πολιτεία τιμωρήσει όλους όσοι πήραν χρήμα κάτω από το τραπέζι, η κοινωνία μας καθαρίζεται ;

Εγώ δεν είμαι επίορκος. Δεν χρηματίστηκα από κάποιον. Εγώ τη δουλίτσα μου έκανα.

                     (Κι άμα μου δώσεις την ευκαιρία, θα την ξανά κάνω. )

Σιγά μη φταίω κιόλας …..
                              Ελένη   

0 σχόλια: