Σκέψεις ,ειδήσεις και απόψεις χωρίς χαλιναγώγηση ή άλλα φίλτρα . santokoraki@gmail.com

Στη Σαντορίνη δεν υπάρχει ένα blog που να μπορεί ο κάθε ένας να πει την άποψη του δημοσία.

Σ αυτό το blog θα στέλνεις την άποψη σου και θα την ανεβάζουμε αυτούσια

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Βελτιώνω την Πόλη μου



                          Μας το έδειξε αναγνώστης με  σχόλιο του :




Βελτιώνω την Πόλη μου

 

Αιτήματα, Παράπονα & Προτάσεις Πολιτών



Τι είναι;

Η εφαρμογή επιτρέπει στους πολίτες να αναφέρουν μέσω του διαδικτύου τοπικά προβλήματα όπως πεταμένα σκουπίδια, καμένες λάμπες ηλεκτροφωτισμού, σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, παράνομα παρκαρισμένα οχήματα κλπ....
Οι χρήστες μπορούν επίσης να κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση των υποδομών της γειτονιάς τους.

Σε ποιούς απευθύνεται;

Μέσω της εφαρμογής οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες και τους τοπικούς φορείς να αναλάβουν δράση για τη βελτίωση της γειτονιάς τους. Οι πολίτες που αφιέρωσαν χρόνο για να αναφέρουν έστω και ήσσονος σημασίας θέματα και τα βλέπουν να διορθώνονται γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινότητας.

Γιατί να τη χρησιμοποιήσετε;

Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί σε στενή συνεργασία με το Δήμο Θέρμης και ομάδες χρηστών. Είναι επομένως προσαρμοσμένη στις ανάγκες τόσο του Δήμου όσο και της τοπικής κοινότητας. O κώδικας της είναι διαθέσιμος δωρεάν ως λογισμικό ανοιχτού κώδικα. Επιπλέον, η εφαρμογή θα διατίθεται και ως συνδρομητική υπηρεσία σε όσους δήμους θέλουν να τη χρησιμοποιήσουν.



Ακριβής προσδιορισμός θέσης

Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού της θέσης του προβλήματος πάνω στο χάρτη, ενώ μπορούν να επισυνάψουν και σχετικές φωτογραφίες.

Παρουσίαση στο χάρτη της περιοχής

Οι καταχωρήσεις των πολιτών παρουσιάζονται σε χάρτη της περιοχής. Κάθε κατηγορία αιτήματος αντιστοιχεί σε ένα διαφορετικό εικονίδιο. Παρουσιάζονται οι σημαντικότερες πληροφορίες για κάθε αίτημα.

Αναλυτική παρουσίαση καταχώρησης

Κάθε καταχώρηση παρουσιάζεται αναλυτικά, σε ξεχωριστή σελίδα, όπου εμφανίζονται: η κατηγορία, η διεύθυνση, το όνομα του πολίτη που την έκανε, η ημερομηνία, η φωτογραφία, η περιγραφή, τα σχόλια των χρηστών, η θέση στο χάρτη και ο αριθμός των θετικών ψήφων που έλαβε. Στη σελίδα αυτή οι χρήστες μπορούν επίσης να σχολιάσουν, να δώσουν θετική ψήφο και να εκτυπώσουν την καταχώρηση.

Παρακολούθηση της κατάστασης

Οι πολίτες ενημερώνονται για την κατάσταση των αιτημάτων τους με email. Αρχικά κάθε καταχώρηση βρίσκεται στην κατάσταση «Υποβλήθηκε». Μόλις ο Δήμος λάβει γνώση και το αίτημα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία η κατάσταση αλλάζει σε «Σε εξέλιξη». Τέλος, μόλις το πρόβλημα αντιμετωπιστεί η κατάσταση γίνεται «Διεκπεραιώθηκε». Σε κάθε αλλαγή κατάστασης ένα ενημερωτικό email αποστέλλεται αυτόματα στον πολίτη που έκανε την καταχώρηση.

Φιλτράρισμα των καταχωρήσεων

Οι χρήστες μπορούν να δουν μόνο τις καταχωρήσεις συγκεκριμένων κατηγοριών ή αυτές που βρίσκονται σε συγκεκριμένη κατάσταση. Επίσης, μπορούν να ταξινομήσουν τις καταχωρήσεις ανά ημερομηνία καταχώρησης, αριθμό ψήφων και κατάσταση.

Δυνατότητα σχολιασμού

Οι χρήστες μπορούν να καταθέτουν τα σχόλιά τους σχετικά με τις υπάρχουσες καταχωρήσεις. Ο σχολιασμός επιτρέπεται μέχρι και δέκα μέρες μετά τη διεκπεραίωση ενός αιτήματος.

Υποστήριξη ψηφοφοριών

Οι πολίτες μπορούν να παρέχουν θετική ψήφο στις καταχωρήσεις που θεωρούν σημαντικές. Με τον τρόπο αυτό αποτυπώνεται καλύτερα η βούληση των κατοίκων της πόλης.

Ολοκληρωμένο περιβάλλον διαχείρισης

Η διαχείριση των καταχωρήσεων γίνεται μέσω ενός ειδικού περιβάλλον που βασίζεται στο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Joomla. Για την πιο αποτελεσματική λειτουργία της εφαρμογής η διαχείριση είναι αποκεντρωμένη στις διάφορες υπηρεσίες του Δήμου.

Πλήρης διαχείριση μέσω διαδικτύου

Οι εντεταλμένοι υπάλληλοι διαχειρίζονται τις καταχωρήσεις μέσω μιας ειδικής φόρμας στην οποία παρουσιάζονται όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες.

Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα

Ο κώδικας της εφαρμογής διατίθεται δωρεάν με άδεια χρήσης AGPL v3.

Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα

Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί στο στα πλαίσια του έργου ευρωπαϊκού έργου PEOPLE. Διατίθεται δωρεάν με την άδεια χρήσης ανοιχτού λογισμικού AGPL v3. Οποιοσδήποτε το επιθυμεί μπορεί να κατεβάσει την εφαρμογή από τον ιστότοπο GitHub ή να συμμετάσχει στην βελτίωσή της.

Κοινότητα χρηστών

Οι χρήστες παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της εφαρμογής. Μπορείτε να προτείνετε οτιδήποτε θεωρείτε ότι θα βελτιώσει τη λειτουργικότητά της, όπως επίσης και νέα επιθυμητά χαρακτηριστικά ή δυνατότητες στο φόρουμ των χρηστών. Συμμετοχή

Κοινότητα προγραμματιστών

Η εφαρμογή βασίζεται στην ενεργή συμμετοχή των προγραμματιστών στην ανάπτυξη του κώδικα. Αν αναπτύσσετε εφαρμογές για «Έξυπνες Πόλεις» ή προγραμματίζετε σε περιβάλλον Joomla μπορείτε να συμμετάσχετε στην κοινότητα των προγραμματιστών. Συμμετοχή

Γενικά

Για οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με τη χρήση ή εγκατάσταση της εφαρμογής επικοινωνήστε με την Ερευνητική Μονάδα URENIO. Εναλλακτικά επισκεφτείτε κάποιον από τους ιστοτόπους των διπλανών στηλών


Υπηρεσίες Έξυπνης Πόλης

Στα πλαίσια του έργου ευρωπαϊκού έργου PEOPLE αναπτύσσονται στο Δήμο Θέρμης πέντε ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες σκοπό έχουν (1) να ενισχύσουν το εμπορικό κέντρο της Θέρμης, (2) να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και (3) να βελτιώσουν την πρόσβαση στην περιοχή της Θέρμης, δημιουργώντας συνολικά μια ευφυή συνοικία "εμπορίου-αναψυχής" στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.


Πιλοτική λειτουργία


Η εφαρμογή "Βελτιώνω την πόλη μου: αιτήματα, παράπονα και προτάσεις πολιτών" είναι η πρώτη υπηρεσία που τέθηκε σε πιλοτική λειτουργία επιτρέποντας σε όσους ζουν, εργάζονται ή επισκέπτονται το Δήμο Θέρμης να αναφέρουν μέσω του διαδικτύου τοπικά προβλήματα. Οι κάτοικοι μπορούν επίσης να κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση των υποδομών της γειτονιάς τους.
Δείτε την εφαρμογή σε λειτουργία

2 σχόλια:

bucAneros. είπε...

σας ευχαριστω που το αναδειξατε .
οπως καλο θα ηταν για επεκταση του free wi-fi.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε bucAneros
Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι είναι λίγοι .Μείνε στην παρέα μας
κουρουνα